Blitze
Geïnspireerd door Stockhausens Zwei Paare: het mentale portret van een vrouw die onophoudelijk blijft schrijven aan haar afwezige geliefde.
Een poëtische evocatie van een moment van feestvreugde in de straat: witte papiertjes zweven in de lucht.