Surface Noise
Film over intimiteit en het niet begrijpen van lichaamstaal en lichaamscodes. Een man weet niet wat liefde en liefhebben is. Hij probeert het te weten te komen door met een vrouw te slapen. Maar hij komt er niet achter doordat hij haar steeds vergeet. ‘Oppervlakteruis’.