Questions and Answers
Een waterlijn-roadmovie of genre-essay, zo noemt de maakster deze korte film waarin een meisje mensen ontmoet tijdens een dagje aan het strand. Ze ziet een leuk jongetje, dansende oude kabouters en een band die de muziek verzorgt.