Een hippe taxichauffeur racet door de straten van Dakar. Zijn klant is een westerse, geblondeerde jongedame die niet geïnteresseerd lijkt in haar omgeving. Hij probeert haar aandacht te vangen en doorbreekt de stilte door te zeggen: ‘Ik kan zelfs de wind zien langskomen.’ Laurence Attali heeft voornamelijk gewerkt als editor van diverse speelfilms en documentaires. Ze schreef en regisseerde een aantal documentaires over Afrika.