La botella
De relatie tussen I en O krijgt wel een heel bijzondere kick wanneer ze de sleutel van de buren krijgen om de dieren te verzorgen.
De maaksters hebben een ‘bijna’ normale familie onderzocht om te tonen hoe schizofrenie er in het dagelijkse (?) leven uitziet.