Energy Energy
Found-footagefilm, samengesteld uit bedrijfs-, instructie- en promotiefilms uit de eerste helft van de twintigste eeuw, waarin het vooruitgangsdenken en de technologische ontwikkelingen feestelijk werden gepresenteerd. Maar ging alles echt wel zo goed?