Hitchcock staat bekend om zijn bizarre geheimen. Nu is één ervan opgelost. Een foto onthult dat hij in 1956 naar Auerstedt ging, waar zijn ontmoeting met Else Eiermann hem inspireerde tot een aantal van zijn grootste meesterwerken.