Through a Lens Brightly
Rijke kleuren, trefzekere secure montage en camerawerk en Wagners muziek worden gecombineerd om een portret van een appartement te maken.
Vroeg werk van Markopoulos, gebaseerd op Nathaniel Hawthorne, vol nieuwe vormen van poëtisch psychodrama.