Ming Green
Filmportret als een schilderij in de tijd, een bijna muzikaal gestructureerde serie beelden.
Vroeg werk van Markopoulos, gebaseerd op Nathaniel Hawthorne, vol nieuwe vormen van poëtisch psychodrama.