Prachtig gefilmd, sfeervol portret van een man op de grens van zelfherkenning en onherroepelijk verlies. Een reeks hypnotiserende spookbeelden die tijd en geheugen ombuigen en laten zien dat psychische werkelijkheid vergankelijk is.