Een ‘professionele’ vrouw observeert een ‘amateur’-vrouw via de videobewaking, zoals ze dat al vier en een half jaar doet. Ze heeft nog nooit contact gehad met de amateur, maar brengt een zekere communicatie en controle tot stand via getallen, knoppen en zorgvuldig taalgebruik.