In deze ‘auteursdocumentaire’ filmt Cengic op persoonlijke en beeldende wijze verschillende lagen van de oorlogsrealiteit in Sarajevo. Tegen de achtergrond van de verwoeste stad zien we vele indrukwekkende kunstinstallaties die wonderlijk genoeg meer dan ooit een eigen leven hebben.