Korte animatiefilm waarin een meubel wordt ontworpen voor Thjeu, de zoon van de filmmaker. Het gereedschap, de materialen en het zaagsel lijken een eigen leven te leiden. Een happy end wanneer Thjeu in het meubel zijn vertrouwde speentje vindt.