Vervolg op Is It Easy To Be Young? (1986) van de Letse regisseur Juris Podnieks, een film waarin met interviews en documentaire beelden een beeld van de jonge generatie werd geschetst, maar die wegens een te westerse toon verboden werd. Na Podnieks’ dood besloot de crew van destijds een vervolg te maken over de huidige situatie van de hoofdpersonen van toen. Het leverde een interessant portret van hedendaags Letland op.