Tweede van een tweetal zogenaamde virus-werkjes die zijn bedoeld om onverwacht op te duiken tussen andere korte films (zie ook Guns). Een gezamenlijk besluit om zich niet te beschermen maakt een kracht los die het bestaan van de film zelf op het spel zet.