Korte film van de veelzijdige Iraanse meester Makhmalbaf. Een oude man gaat naar een school van een nomadengemeenschap. De achterdochtige leraar denkt dat hij een inspecteur van het ministerie van Onderwijs is en vraagt of hij de kennis van de leerlingen wil testen. Maar het blijkt dat hij een oud-leraar is die is gekomen om herinneringen op te halen.