Een oud busje reist in het door droogte geteisterde zuiden van Marokko van stad naar stad. De eigenaar ervan is Kacem, een oude en zieke kermisexploitant die zijn brood probeert te verdienen met een rad van fortuin. Hij heeft één werknemer in dienst: Rabii (‘Lente’), een zachtmoedige jonge danser in travestie. De derde persoon in het busje is de zoon van Kacem, Larbi. Hij is een aantal jaren in België geweest. Hij vertelt Rabii dat hij er bokser was, maar in werkelijkheid heeft hij drie jaar in de gevangenis gezeten. Tussen vader en zoon bestaat een afstandelijkheid die grenst aan haat. Rabii begrijpt niet waar die vandaan komt, maar voelt wel hun enorme eenzaamheid. Gedrieën trekken ze rond, maar hun werk wordt steeds moeizamer, zeker als de autoriteiten hun om tal van redenen vergunningen weigeren.Het stijlvolle speelfilmdebuut van Aoulad Syad is uitstekend geacteerd en prachtig van ritme en fotografie. Het is een bitterzoete hommage aan de laatste rondtrekkende kermisklanten (forains) van Marokko: muzikanten, verhalenvertellers, dompteurs, goochelaars. Met het uitdrogende land gaat ook deze grote traditie ten onder. Maar er is altijd hoop, ook voor de meest marginale van de drie, Rabii. Zoals ook de vriendschap die ze in een van de prachtige oude steden vinden een oprisping van hoop is.