De bekende documentarist Johan van der Keuken vangt in zijn camera een aantal bewoners en winkeliers van de Amsterdamse Albert Cuypstraat, die zich laten fotograferen door meneer To Sang. To Sang is een Chinese fotograaf die nauwelijks Nederlands spreekt, maar zo zijn eigen lichaamstaal heeft. Zie ook: Ramón Gielings Leven met je ogen.