This Side of Paradise
Een visuele symphonie voor San Francisco vastgelegd vanuit een op- en neer-gaande uitwendige lift. Verwarrend en mooi.
Een grappige, Mondriaan-achtige film; trucks, auto’s en de straat zelf worden een gloeiend beeld.