Chris Hales vroeg kinderen naar de twaalf leukste dingen die ze kenden. De antwoorden, zoals ‘een tekening ophangen waar mijn moeder van gezegd heeft dat ze ‘m mooi vindt’ of ‘een vlieger in de lucht houden’, resulteerden in een minimalistische maar zeer ontroerende cd-rom. Chris Hales is een kunstenaar die zich bezighoudt met interactieve film. Hij is hoofd van het Electronic, Photographic and Interactieve Centre van de Universiteit van West Engeland.