Het project is toegankelijk via het World Wide Web, de zogenaamde Pager-netwerken en in diverse openbare ruimtes. In die openbare ruimtes kan men doelbewust of per ongeluk terechtkomen in visuele, dynamische droomlandschappen en ontmoetingen hebben met andere gebruikers of met geconstrueerde personages. Deze ‘stations’, uitgerust met grote videoprojecties en remote sensing technology, geven voorbijgangers de mogelijkheid een blik te werpen in deze verhaalwereld, haar bewoners te ontmoeten en de verhaallijn te beïnvloeden. Glorianna Davenport is professor Media Arts and Sciences, verbonden aan het Media Lab van MIT, waar ze sinds 1978 lesgeeft en onderzoek doet op het gebied van het ontwerpen en produceren van interactieve multimedia, computer-ondersteunde cinematografische narratieve technieken, enz.