Scenes and Commercials
In tegenstelling tot in eerdere werken is Donegan zelf niet de performer in Scenes and Commercials, een familiedrama dat zich afspeelt tijdens een Beach Boys repetitie. Op de soundtrack proberen de broertjes Wilson een liedje op te nemen, onder leiding van de aanwijzingen van vader Murray. Het is niet eenvoudig om gewoon Amerikaanse lol te hebben.