Intrigerende combinatie van found footage-beelden die enigszins gemanipuleerd zijn, en hedendaagse 16mm beelden. Samen geven ze een unieke blik op de metropool in verschillende verschijningsvormen. Met groot gevoel voor de specifieke kwaliteiten van het 16mm-beeld weet Beloff een abstract-vervreemdend en tegelijk opmerkelijk vertrouwde sfeer op te roepen. Zie ook Beyond (cd-rom)