F for Fake: The Black Sun
Kleine gele vlekjes van retinaal verval, een oorverdovende 50-Hertz-beat en de cultus van de god Mytra: een geschiedenis van de ‘moordenaars van de zwarte zon’ voorbij Wetenschap en Technologie. Aldus beschrijft de maker zijn korte film die verder gebruik maakt van Bataille, lichamelijke deformaties, religieuze extase en lichteffecten.