Tano is kapper in een klein dorp. Zoon Tino droomt ervan in vaders voetsporen te treden. Als hij vijftien wordt vertelt Tano zijn zoon: ‘Morgen mag je de eerste baard bijknippen.’ Maar het noodlot slaat toe… De film werd, met uitzondering van regie en camera, door studenten gemaakt.