Elke dag opnieuw is de keurig getrouwde Evoulos bezig om enkele van de in totaal 950.000 vrouwen die gebruik maken van het openbaar vervoer van Athene in het geniep te betasten. Hij voert de kunst van de handtastelijkheid tot grote hoogte op. In de busremise oefent hij in een lege bus totdat hij met zijn ogen dicht feilloos de weg weet. Zijn opwindende spel wordt een verslaving, een niet meer te controleren obsessie. Op een gegeven moment begint Evoulos zijn theoretische en praktische kennis met een goede, wat jongere vriend te delen. Als deze de opgedane kennis vol enthousiasme wil gaan toepassen, belandt hij in de gevangenis en zijn vrouwelijke slachtoffer in het ziekenhuis. Door deze gebeurtenis begint Evoulos na te denken over zijn eigen morele en criminele kanten. Eigenlijk wacht hij op vergelding, maar in plaats daarvan wordt Evoulos, die inmiddels de veertig nadert, overweldigd door een herwonnen gevoel van jeugdige liefde en raakt totaal ontspoord wanneer hij een vrouw ontmoet die zijn vreemde voorliefde beantwoordt. Rusteloos en verloren doolt hij in de rondte binnen de muren der liefde, zoals Jonas in de walvis…Mi mou aptou is een absurde komedie met een prettig onbehaaglijk, politiek incorrect, pervers tintje: ook al drukt Evoulos zich dagelijks – en ongewenst – tegen allerlei vreemde vrouwen aan, toch wordt hij daarvoor in deze grillige, onvoorspelbare film voor de verandering eens niet bestraft.