Danny droomt ervan dat zijn negenjarig zoontje een groot voetballer zal worden, maar Yaron is niet zo geweldig met een bal. Het kan gevaarlijk zijn wanneer ouders en kinderen te hoge verwachtingen van elkaar hebben.