Fork in the Road
Drie boeven staan op het punt een gijzelaar te executeren. Uren later vinden kinderen de sporen van hun activiteit. Deze spannende, grimmig-humoristische nieuwste korte film van Barrie White werd gemaakt in de Nieuwe Regisseurs-reeks van het BFI.