Ogenschijnlijk eenvoudige documentaire over Hossein Sabzian, die zich – in werkelijkheid en in de film Close-Up van Abbas Kiarostami – uitgaf voor de filmmaker Mohsen Makhmalbaf. Het portret werd vijf jaar na Close-Up gemaakt. Kiarostami: ‘Als een groot filosoof geeft Hossein Sabzian gedachten over de cinema prijs.’ (GjZ)