Portret van de doorman in New York. Zijn leven mag onzichtbaar lijken, maar voor de doorman zelf is het leven van de bewoners van een appartementengebouw allerminst onzichtbaar. Zijn discretie wordt dan ook vaak met flinke fooien afgekocht. Drie van deze mannen worden onder de aandacht gebracht.