Wervelende realistische speelfilm over een onmogelijke liefdedie zich afspeelt in het hedendaagse Amsterdam. Een man wil niettoegeven aan een buitenechtelijke relatie, maar de verliefdheidis sterker dan zijn wil. Johanna ter Steege excelleert in de rolvan de minnares.