Prachtige, verstilde vertelling zonder dialogen. Een interieur, een man, een vrouw en hun baby. Korte film die in zijn aandacht voor details, licht, ruimte en handelingen vooruitwijst naar de latere stijl van regisseur Tran Anh Hung.