In strakke beelden weergegeven vertelling over de even banale als dramatische nacht die Matt op zijn werk doorbrengt, nadat hij gehoord heeft dat hij ernstig ziek is. Matt werkt op een benzinestation en dat blijkt niet de meest gepaste locatie om zijn verdriet te verwerken.