Van het ene feestje naar het andere, van de ene zaterdag naar de volgende. Elke week is het een groepje jongeren uit zogenaamde goede Parijse kringen erom te doen de meest trendy feestjes te vinden, de cijfercode van het slot van het betreffende huis achterhalen en dan binnendringen (incruster), veel drinken en rotzooi schoppen. Natuurlijk zijn de feesten waarvoor ze niet uitgenodigd worden, de beste feesten. Deze week is als elke andere, behalve voor Ariane, het enige meisje van de groep. Voor haar zijn het de ‘zeven zwarte dagen’, want komende weekend heeft het feest bij haar plaats. Bovendien moet ze de komende week afrekenen met een persoonlijke obsessie.