Ip Cheung en haar echtgenoot, een hoofdinspecteur van politie, zijn al achttien jaar gelukkig getrouwd. Op een dag staat Ip wat te praten met haar buurvrouw, een Taiwanese vrouw, als er drie mannen opduiken die de twee en het zoontje van de buurvrouw proberen te doden. Ips buurvrouw wordt gedood, Ip en het kind, Yen, kunnen ontsnappen. Ips man blijkt zelfmoord te hebben gepleegd. Ko, de superieur van Ips overleden echtgenoot, verdenkt hem ervan corrupt te zijn geweest. Ip komt erachter dat de Taiwanese vrouw de maîtresse was van haar man en Yen zijn buitenechtelijke zoon. Ze heeft de voogdij over het jongetje, maar de twee kunnen niet echt goed met elkaar op schieten. Toch zal ze het jongetje redden wanneer de moordenaarsbende het ook op hen gemunt heeft.