Montage van found footage, waarvan de titel is ontleend aan een opschrift op het etiket van een gevonden filmrol. Op het metalen filmspoeltje had de amateurfilmer ‘Heil Hitler’ geschreven. De beelden bevatten familie-opnamen en een registratie van een officiële parade.