Eenmaal per week bezoekt Leon zijn vader. De oude man is vereenzaamd en vervuild en leeft verbitterd in het verleden. De wekelijkse reünie loopt uit op een bizar en tragikomisch slagveld waarin de wrok over gedane zaken de boventoon voert. Het spel van de vader en de zoon met leven en dood is niets anders dan hun manier om de veroordeling tot elkaar op een aandoenlijke manier vorm te geven.