Sega is nog jong als hij een rijkere vrouw trouwt. Ze krijgen twee zoons en een dochter. Het leven wordt grimmiger als Sega werkloos raakt en hele dagen gaat gokken. Zijn vrouw vertrekt daarop tijdelijk naar een klooster, maar wordt teruggebracht door een monnik. Tegen de tijd dat hun oudste zoon Wen-Jian voor zijn studie naar Taipei verhuist, is Sega als mijnwerker eindelijk aan de slag gekomen. speelt tegen de achtergrond van het verval van de goudwinning in Taiwan. Toen in de jaren dertig de mijnen floreerden, trokken veel mensen naar deze gebieden in het noorden van Taiwan, die een tijdlang bekend stonden als ‘klein Hongkong’. Toen de aders leegraakten, vertrokken velen weer even snel, naar de steden of naar de gebieden van de kolenmijnen. Het gebied van de goudmijnen raakte in verval en er ontstonden spooksteden.