Korte animatiefilm over de hoge verwachtingen waar ouders hun kinderen meeopzadelen. In een vreemde wereld lopen mensen rond met boeken op hun hoofd.Hoe hoger de stapel boeken, hoe kleiner de mensen lijken. Als er een babywordt geboren die geen boeken op zijn hoofd verdraagt, raken zijn ouders inpaniek.