Spectaculaire, weliswaar korte, maar brede (scope) en grootse komische film. Op een woonwagenterrein in een verloederde Parijse buitenwijk keert een travestiet terug van vakantie in Zuid-Amerika. Een souvenir voor de buurvrouw maakt van de buurman een fallisch monster.