–Speelfilm gemaakt van home movie materiaal dat van 8mm naar 16mm werd opgeblazen. Familie in Hongkong wil emigreren voordat de inlijving een feit is. Ze worden uitgenodigd naar IJsland te komen, wat een bijzondere correspondentie tot gevolg heeft.