Hands Up Mr. Rasnichi
Een waarschuwend verhaal over de talloze verschijningsvormen van totalitarisme, vervat in een oneerbiedige, surrealistische jarenzestig-mix van stijlen, met in de hoofdrol het cynische Oostenrijkse cabaret-icoon Helmut Qualtinger, die in tongen spreekt. Een voorbeeldig, destijds alom geprezen werk van West-Duitse animatie. Schitterend gerestaureerd.