A cautionary tale about the myriad shades and shapes of totalitarianism in an irreverent, surreal 1960s mix of styles featuring acerbic Austrian cabaret icon Helmut Qualtinger speaking in tongues. An exemplary, at the time widely lauded work of West German animation in a splendid new restoration. Screens before Der 10. Mai.