Een gezellige familievakantie eindigt in een catastrofe voor Fares (Sami Bouajila) en zijn vrouw Meriem (Najla Ben Abdallah). Ze rijden per ongeluk langs een vuurgevecht tussen islamitische strijders waardoor zoontje Aziz (Youssef Khemiri, elf jaar oud) op de achterbank door een kogel wordt geraakt. Bij de spoedeisende hulp staat het welgestelde Tunesische stel voor een nieuw probleem: Aziz heeft een orgaantransplantatie nodig, maar zijn ouders mogen niet doneren.
Mehdi M. Barsaoui’s filmdebuut is een gebalanceerd, zenuwslopend familiedrama dat op verfijnde wijze commentaar levert op patriarchale tradities van Tunesië. Het is 2011, net na de Jasmijnrevolutie; het land is al aan het veranderen, maar Fares en Meriem hebben de hoop in de toekomst verloren. Bouajila en Abdallah leveren ijzersterk spel als het radeloze stel dat steeds minder opties heeft om Aziz te redden. Dan brengt Barsaoui ons naar de wereld buiten het pastelkleurige ziekenhuis om te laten zien hoe je op grimmige en illegale manieren aan organen kan komen.