Portret van Olivia de Havilland
Op 24 november 2019 werd Jules Deelder 75, nog geen maand later overleed hij. Kort voor zijn dood brachten zesentwintig markante Rotterdammers hem een hommage met het voorlezen van een deel van zijn 'Portret van Olivia de Havilland': het epische 891 regels tellende gedicht waarin Deelder terugblikt op de jaren vijftig. Na afloop draagt dichter Miguel Santos werk van Deelder voor.