Het lijkt van de buitenkant perfect, het leven van Anna, Paul en hun zoontje Thomas. Paul heeft een goedbetalende, veeleisende baan, Anna heeft thuis haar atelier waar ze met porselein werkt en Thomas is een engelachtige verschijning. Ze hebben geld, vrienden en elkaar. Maar wanneer Thomas op school een vriendje bijt, begint het prachtig glanzende oppervlakte voor het eerst barsten te vertonen.
Het is het begin van een lange, frustrerende zoektocht naar de oorzaak van de agressie van hun zoontje. Daarbij worden ieders zorgvuldig verborgen gehouden gebreken genadeloos blootgelegd en maken de ouders wanhopige sprongen – ze roepen zelfs de hulp in van een bijna volslagen onbekende.
Jenneke Boeijinks speelfilmdebuut bouwt de spanning vanaf het begin zorgvuldig op, vanaf het allereerste moment waarop de camera van hoog boven de Rotterdamse woontorens langzaam inzoomt op het huis van het gezin. Het psychologische drama, gedragen door actrice Laura de Boer, de Vlaamse Tom Vermeir en de piepjonge Neathan van der Gronden, laat zien hoe fragiel geluk is.