Ik hou het wel voor gezien
Korte bekroonde zwart-wit documentaire uit een tijd dat een niet-moraliserend portret van een drugsverslaafde volledig nieuw was. In dit historische document volgen we Gaby, een 24-jarige jongen. Zijn verslaving bepaalt zijn leven, maar hij heeft ook veel talent: hij schildert, schrijft en musiceert. Gaby overleed nog voordat de film in première ging.