Hub Tones
De inspiratie voor de video komt van de Ikwerre-stam van Nkiru's ouders. In hun Oboni-ceremonie leiden ze de geest met herhaling, instrumentatie en beweging tot deze transcendent wordt. Nkiru geeft de vrouwen in de video de choreografie en codes om ook dieper in die geestruimte door te dringen.