Home, and a Distant Archive
Een poëtisch, experimenteel portret van vier Hongkongse vrouwen die in Londen de documenten van het Brits-Chinese overdrachtsakkoord digitaliseren. Impressionistisch en nauwgezet, persoonlijk en veelomvattend, zo decodeert Cheungs elegante, veelzeggende werk de geschiedenis en de wijze waarop politiek in wetten wordt gegoten.