Druggebruik
De allereerste film over de levens van druggebruikers. De verhalen van vier jonge gebruikers in het begin van de seventies. In een verwoestende roes werd er heftig geëxperimenteerd. Speed, lsd, marihuana, opium, alles wat beschikbaar was, werd door elkaar heen gebruikt. Een aangrijpend relaas door de destijds 21-jarige Dick Rijneke vastgelegd in krachtige, rauwe beelden.